środa, 8 czerwca 2016

Wesoła 50-tka

Dzisiaj gościmy nie Szczęściarza tylko naszą zdolną koleżankę miesz-Ankę :)
Oddajemy głos Ani 

Witajcie,
 cieszę się bardzo, że znowu mam okazję zaprezentować swoją pracę,
w której użyłam elementów wyciętych wykrojnikami APScraft. 


Napis "STO LAT" wycięłam wykrojnikiem tagów z literkami. Dodałam sznureczki i dość fajnie prezentuje się na kartce. Kwiatek powstał z elementów wyciętych wykrojnikiem margaretki. Jako środek umieściłam półperełkę otoczoną mikrokuleczkami. 



Kartka miała być wesoła dla pewnego wesołego kucharza i mam nadzieję, że taka jest ;o) Najważniejsze, że Solenizantowi bardzo się spodobała i wywołała uśmiech na jego buzi :)

W swojej pracy użyłam:



Pozdrawiam twórczo



Przypominamy, że jeszcze dzisiaj możecie zamawiać z 10% rabatem 
i odbiorem osobistym w Warszawie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz