poniedziałek, 25 lipca 2016

Albumowo z aparatem

Deseczki opanowały ostatnio moją głowę, dlatego też dzisiejsza praca również jest na bazie deseczkowego papieru. Tym razem to delikatny fiolet, kryje w swoim wnętrzu album - jamniczek :) 



Nie wiem czy wiecie, że na naszych półeczkach jest tekturka do własnego "montażu" aparat.
Ja jestem nim zauroczona.
Tutaj go tylko delikatnie przytuszowałam i już więcej mu nic nie potrzeba :)
Przez swoje warstwy jest to aparacik 3d i jest główną ozdobą, choć nie jedyną.


Bardzo rzucającym się w oczy i naprawdę świetnym jest również napis wykonany oczywiście Alfabetem tagowym, a podklejony pełnym tagiem z tego zestawu. Jak tagi to oczywiście przewiązane lnianymi nićmi, które kojarzą mi się w tej wersji ze świeczkami :)


Żeby nie było za pusto zrobiłam również chorągiewki z naszego baneru M - jak widać można go użyć na różne sposoby. Do tego delikatny akcencik kwiatowy - oczywiście z najmniejszego szczęściarza, który jest przesłodki (przynajmniej w moim odczuciu). Wspomagany mniejszymi listkami czereśni.

Och, któż nie chciałby mieć takiego albumu ? 

W pracy oczywiście wykorzystałam:

Wykrojniki:

Dodatki:

Pozdrawiam serdecznie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz