środa, 7 grudnia 2016

Zapach świąt

Witajcie!
Trwając wciąż w świątecznym klimacie przedstawiam Wam kolejną kartkę z tej okazji. Tym razem zdobią ją poinsecje, ciemierniki i zapach suszonych cytrusów.


Do wykonania bazy pod tę kartkę postanowiłam wypróbować papier Rembrat o gramaturze 280 g/m2, dzięki czemu miałam możliwość dowolnego dostosowania jej wielkości do swoich potrzeb. Padło na wymiar 14,5 x 14,5 cm, który zapewnił mi ułożenie warstw w taki sposób, jaki lubię, z niewielkimi, różniącymi się od siebie odstępami. Z niego również wycięty został napis "Merry Christmas".


Tym razem znów wykorzystałam wykrojnik liść, aby przyozdobić nim poinsecje. Bardzo ładnie się z nimi komponują. Ich kształt udanie sugeruje, iż to liście jednej i tej samej roślinki. A gdyby tak spróbować tylko z nich zrobić poinsecje?


Bardzo polubiłam brązowe, oszronione pręciki w roli środków poinsecji. Sprawdzają się tu wyśmienicie. W tym wypadku dodatkowo pasują one również do tych uchwyconych na papierze scrapowym. Inspirując się nim stworzyłam kwiaty ciemiernika za pomocą dwóch środkowych rozmiarów kwiatów ze znanego wszystkim dobrze kwiatowego zestawu wykrojników pod wdzięcznym mianem "szczęściarz". Rolę ich środeczków odegrały żółte mini kryształki kwiaty o średnicy 4 mm. W kolorze jeszcze lepiej udało mi się dostrzec, jak cudownie się mienią! Jestem nimi zachwycona! 

Kropką nad przysłowiowym "i" jest kokarda z rozciętej na wąskie paski jasno beżowej taśmy siatkowej, która w połączeniu ze sznureczkiem nadała kompozycji nieco lekkości.


Widzieliście już nasze grudniowe candy
Jeśli nie, to zajrzyjcie tutaj koniecznie! Moc wycinanek i niespodzianka do zgarnięcia!


Pozdrawiam serdecznie,


Materiały, których użyłam w pracy:

Klej magic z aplikatorem    Taśma siatkowa jasny bez 38mm 1mb Pręciki do kwiatów  Kwiat kryształ żółty mini Ø4 mm, 63 szt.Wykrojnik Liść
Papier Rembrant 280g/m2 30x30

10 komentarzy:

  1. Przepiękna zimowa karteczka, ślicznie skomponowana! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca kartka i mnóstwo przydatnych informacji, jak wykonać taką kartkę, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i dziękuję za miłe słowa i odwiedziny!

      Usuń
  3. Śliczna kompozycja...wszystko idealnie do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie skomponowana, pełna świątecznego klimatu, bogata i elegancka. Podziwiam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, klimatyczna i nastrojowo, cudooo

    OdpowiedzUsuń