wtorek, 17 stycznia 2017

Chwytaj dzień

 Witajcie!

Tym razem przygotowałam pracę pełną żywych kolorów, kwiatów i piórek
 z przesłaniem ulotnym tak jak one.
Zobaczcie co wykorzystałam tworząc tą kartkę!




Bazę wycięłam z białego papieru bazowego, który jak dla mnie ma delikatne różowawe zabarwienie, co jest na prawdę urocze, choć możliwe, że wielu zupełnie tego nie zauważy! Z tego samego papieru wycięłam chorągiewki wykrojnikiem "baner M".




Do banerów idealnie pasuje wielkością dostępny w sklepie APScraft  mix tekturowych napisów.
Przyznam, że przyklejenie tak delikatnego i dekoracyjnego hasła nie należało do najłatwiejszych, za to efekt jest cudny! 



Tekturową klatkę, z której uwolnił się ptaszek oplotły zwinnie pnącza fasoli, zaś lilie i siedmio płatkowe kwiaty szczęściarza dopełniły całości kompozycji. Jak środków użyłam zarówno białych, perłowych, jak i matowych, realistycznych pręcików oraz dużych i małych, opalizujących mlecznie kryształków. Są one bardzo uniwersalne i świetnie wpasowują się do każdej niemal pracy.



Pozdrawiam serdecznie,


Materiały, których użyłam w pracy:
Klej magic z aplikatorem Papier - BAZOWY 300g 30x30cmTekturka napisy mix
Baner M Wykrojnik Fasola
Wykrojnik Kwiatek-7płatekWykrojnik Lile
Pręciki jasne żółte długie jednostronne 50 szt. Pręciki do kwiatów perłowe 150 szt 
Kryształki opalizujące mleczne maxi Ø 5,5 mm, 54 szt. Kryształki opalizujące mleczne mini Ø 3 mm, 156 szt.

11 komentarzy:

  1. Powiało wiosną mimo śniegu za oknami :) Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszek, kolorki i od razu cieplej na sercu :) śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesiła, wiosenna kartka. Pięknie wkomponowana klatka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna,kolorowa kartka...od samego patrzenia robi się weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka, taka wesoła, wiosenna, delikatna! Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudnie wiosna zawitała, piękna kartka i cudne kwiaty

    OdpowiedzUsuń