piątek, 27 stycznia 2017

Czekoladownik w barwach różu i mięty

Witajcie!
Dziś przygotowałam dla Was małe co nieco na osłodę życia!
Jest to delikatny czekoladownik wiązany na wstążkową kokardę, w kolorach bezsprzecznie kojarzących się ze stylem schabby chic. Urzekło mnie to połączenie różu i mięty! Przełamałam jednak jego bladość poprzez wykorzystanie na bazę papieru kraftowego.



Zainspirowana kolorem na tagu i kwiatowej grafice postanowiłam dopasować do nich również listki z wykrojnika fasola, które pocieniowałam za pomocą pędzelka wodnego i tuszu distress. Dzięki temu uzyskałam na nich ciekawe akwarelowe zacieki.


Tekturkowy napis "Uśmiechnij się" pochodzący z zestawu mix napisów umieściłam na podkładzie wyciętym wykrojnikiem baner D. Oba elementy idealnie do siebie pasują pod względem wielkości.
Całość dopełniły mlecznie opalizujące kryształki w dwóch wielkościach. Duże umieściłam bliżej głównego elementu kompozycji, zaś małe na jego obrzeżach, aby podkreślić różnorodność pracy.


Pozdrawiam serdecznie,


Materiały, których użyłam w pracy:

Klej magic z aplikatorem Papier Kraftowy 300g/m2 A4Tekturka napisy mix
Baner DWykrojnik Fasola
Kryształki opalizujące mleczne maxi Ø 5,5 mm, 54 szt. Kryształki opalizujące mleczne mini Ø 3 mm, 156 szt.

16 komentarzy:

  1. Nie da się ukryć, wypisz, wymaluj shabby chic. Wspaniała kompozycja. Wszystko pięknie współgra ze sobą. Ciekawe kolory powstały na liściach fasolki 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kolorem na listkach powstał na zasadzie prób i błędów, aż był dokładnie taki na jakim mi zależało :)

      Usuń
  2. Cudny, romantyczny czekoladownik, idealnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki... upominek w słodkim opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki... upominek w słodkim opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny,delikatny czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń