wtorek, 28 lutego 2017

PIERWSZA KOMUNIA ŚWIĘTA

 Witam serdecznie.
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej.


Na papierze bazowym wykonanym z papieru Rembrant podkleiłam kilka warstw  innego białego papieru o różnej grubości.
Centralna część to złoto- pustynna ramka, w środku której znajduje się tekturowy kielich opleciony listkiem fasolki oraz czereśni wyciętym z papieru czerpanego.


Tekturkę ozdobiłam kryształowym serduszkiem oraz białymi półperełkami.
Dolną część wypełniłam banerkiem L z napisem Pierwsza Komunia Święta.




materiały:







Pozdrawiam Bożena.

6 komentarzy:

  1. Śliczna pamiątka z okazji Pierwszej Komunii Św.świetna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie pasuje tutaj liść fasoli! Bardzo ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję!
    Listki stworzone przez APScraft wyglądają znakomicie w każdej kompozycji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! zgadzam się! Też je bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję!
    Listki stworzone przez APScraft wyglądają znakomicie w każdej kompozycji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta i bardzo elegancka. Podoba mi się połączenie kolirystyczne

    OdpowiedzUsuń