środa, 1 marca 2017

Pozostaw swój ślad - wyniki luty

Witajcie popołudniowa porą

Cieplutko się już robi więc przychodzimy z małymi wynikami

Oczywiście, że pozostawiacie :)
Zatem pora na wyłonienie osoby, która otrzyma od nas mały upominek niespodziankę.
Tym razem losowanie odbyło się w poście Izy - Folder na płytę

...
...
komentarz brzmiał:
"Fajny ten aparacik! :)  "
i należy do
...
...


Dla Ciebie banerek


 Syliks gratulujemy i prosimy o kontakt mejlowy na adres sklep@apscraft.pl

 Wszystkim pozostawiającym po sobie ślady pięknie dziękujemy
i zachęcamy do dalszego ich zostawiania :)


Pozdrawiamy serdecznie :)
Zespół APScraft

3 komentarze:

  1. Hmm..czy to ja miałam to szczęście? :) Komentarz mój, Syliks to ja :) Ale jak klikam na zielone "Syliks" to blog nie mój :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo..czyli jednak ja :) Widzę, że już odnośnik jest do mojego bloga :) Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń