poniedziałek, 22 maja 2017

Dla mamy


Witajcie!!

To nie tajemnica, że dużymi krokami zbliża się dzień Matki :)
I właśnie na tę okazję powstała moja dzisiejsza praca -
- kartka z mnóstwem margaretek , stworzonych z pomocą WYKROJNIKA
w których za środek posłużyły mi perłowe kryształki w kształcie kwiatka.

Pomiędzy margaretkami umieściłam listki FASOLKI oraz CZEREŚNI 
wycięte z papieru czerpanego.
Połączyłam ze sobą dwa różne BANERKI, na których umieściłam tekst 
i na koniec dodałam kilka zielonych akrylowych kropelek. 

I w sumie tyle wystarczyło by powstała ukwiecona kartka :)



 


i spis materiałów ze sklepu APScraft


  
  

dziękuję Wam za to że tu jesteście :)
i za każdy pozostawiony komentarz!!

pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego dnia !

Iza



12 komentarzy:

  1. Śliczna! Uwielbiam ukwiecone pracę, a posiadanie takiego wykrojniki do kwiatów na pewno usprawnia tworzenie fajnych prac.
    Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      potwierdzam, wykrojniczek bardzo pomaga! a kwiaty z niego za każdym razem wychodzą urocze :)

      Usuń
  2. Śliczna delikatna karteczka z pięknymi margaretkami. Listki czereśni i fasoli fajnie się wkomponowaly między kwiatki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne margaretki i śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny, niecodzienny kształt kartki. Śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      czasem lubię pozostawić tradycyjne kształty i spróbować czegoś innego :)

      Usuń
  5. Piękna karteczka, a te margaretki jak ładnie się na niej prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stokrotki i margaretki. Zachwycająca kartka.

    OdpowiedzUsuń