środa, 20 grudnia 2017

Z DigiStemplem :)

Hejka :)

Ja już pewnikiem zauważyliście ruszyło kolejne wyzwanie - tym razem bawimy się w Bingo.
Ja chciałam Wam dzisiaj przybliżyć moja inspirację na nie, a mianowicie kartkę z shaker box'em w morskim klimacie.
Tak wiem zimę mamy, a mi się tak zatęskniło za słońcem, plażą, morzem, że powstała ta oto kartka :
Główną ozdobą jest tutaj digiStempel - Latarnia morska, który wydrukowałam na papierze akwarelowym i pokolorowałam przy użyciu pędzla wodnego  kredkami akwarelowymi. Papier akwarelowy świetnie się tutaj sprawdził, choć zazwyczaj używam go do robienia kwiatów, a możecie go nabyć w dwóch wariantach: jako blok lub w arkuszach 14x29 cm
W moim shaker box'ie przesypuje się najprawdziwszy, nasz bałtycki piasek :)
Wierzchnia warstwa to biała kartka papieru, która potraktowałam pasta woskowa w kolorze Kameleon zielono-niebieski. Po prostu roztarłam ja na całej powierzchni paluchem, nadała tej warstwie lekkiego połysku i takiego hmm... satynowego wykończenia.
 W dolnej części pracy wykorzystałam białe gesso i maskę Korę do nadania faktury udającej fale na morzu.
Jeszcze tylko napis, który umieściłam na banerach M i praca prawie gotowa.
Dopełnieniem są tutaj białe gwiazdki, które wyszły spod wykrojnika bombka 3D oraz delikatne maziania gessem, udające mgłę lub chmury - jak kto woli.

A gapcia ze mnie, nie powiedziałam Wam jakie linie wykorzystałam z naszego Binga :)

Otóż są to: digistempel/wykrojnik/papier akwarelowy oraz maska/papier akwarelowy/wykrojnik.
W tym miejscu zachęcam do zabawy z nami 


oraz prezentuję użyte przeze mnie materiały:



Wytrwałym dziękuję za uwagę i każdy pozostawiony ślad :)
Zachęcam do wspólnej twórczej zabawy i życzę ciepłego dzionka :)

3 komentarze:

  1. Oj słońca mi się zachciało. Nawet takuego zimowego. I za chwilę nadejdzie czas planowania wakacji.
    Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. „Wakacje, znów będą wakacje...”🎼
    Super ten shaker z piaskiem 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zamarzyły mi się wakacje :)Cudna praca.

    OdpowiedzUsuń